Traxxas

Traxxas Ford Fiesta ST Rally VXL-3S

60+ MPH RALLY PRESTATIES
De Traxxas Ford Fiesta ST Rally VXL domineert het circuit met wendbaar rijgedrag, AWD-tractie en de snelheid van ruim 100 km/u van het legendarische Velineon borstelloze aandrijfsysteem . Rally's officieel gelicentieerde cliploze carrosserie en grindbanden met hoge grip bieden de volledige rallyrace-ervaring. Bovendien wordt de Fiesta ST Rally nu standaard geleverd met Traxxas' Extreme Heavy Duty Upgrade-onderdelen voor baanbrekende sterkte en duurzaamheid.

EXTREEM BORSTELLOOS VERMOGEN
Het borstelloze aandrijfsysteem Velineon 3s van de Fiesta ST Rally VXL levert het ultieme op het gebied van efficiëntie, snelheid en looptijd met nauwkeurige en responsieve gasbediening. Rally VXL transformeert 3s LiPo-kracht in bliksemsnelle snelheid en bandensmeltende acceleratie. Dit zijn borstelloze prestaties op de Traxxas-manier: brutaal snel en gemakkelijk te gebruiken.

EXTREEM ZWAAR UITGEVOERDE UPGRADE-ONDERDELEN
De in de fabriek geïnstalleerde Extreme Heavy Duty Upgrade-onderdelen van Rally vervangen de belangrijkste componenten van de aandrijflijn en de ophanging door verbeterde onderdelen die zijn gemaakt voor ultieme sterkte en duurzaamheid. Van de HD-schoktorens tot de stalen wielnaven: dit is de sterkste aandrijflijn die ooit in een Rally is aangeboden.

CLIPLOOS GEMAK
De innovatieve cliploze body van Rally biedt een veilige montage en snelle en gemakkelijke verwijdering. Geen palen, geen clips: laat de behuizing gewoon op het chassis vallen en klik hem op zijn plaats voor een stevige grip. Wanneer het tijd is om de batterij te vervangen, laat u de zijlipjes los en tilt u deze op om binnen enkele seconden toegang te krijgen tot het chassis.

Met olie gevulde Ultra Shocks 
De met olie gevulde Ultra Shocks van Rally VXL maken gebruik van X-ringen voor een perfecte afdichting en supersoepele prestaties. Pas de rijhoogte en voorspanning van de wit gepoedercoate veren aan met de meegeleverde afstandsklemmen. Ultra Shocks zijn volledig afstembaar en er is een breed scala aan oliën, veren en zuigers beschikbaar.

Vering met lange veerweg
De Fiesta ST Rally heeft enorme hoeveelheden schijnbaar bodemloze, ultrazachte veerwegen om sprongen op te slokken en zorgt voor ongelooflijke controle. Prestatiegeoptimaliseerde ophangingscomponenten zorgen voor maximale articulatie zonder binding of interferentie.

Extreme ophangingscomponenten
Rally VXL wordt in de fabriek uitgerust met Extreme Heavy Duty Upgrade-onderdelen voor ultieme sterkte en duurzaamheid. De asdragers, C-naven en stuurblokken zijn versterkt met meer materiaal en een sterkere constructie.

Maxx-Duty aandrijfassen
Rally's Maxx-duty® aandrijfassen met versterkte U-gewrichten zijn gebouwd om borstelloze kracht te verwerken zonder te zweten. Grote assen van 6 mm passen in de meegeleverde stalen wielzeskanten voor ongeëvenaarde sterkte en duurzaamheid.

Rubber afgedichte kogellagers
Het maximaliseren van de snelheid vereist zo min mogelijk wrijving. Rally VXL rijdt op nauwkeurig rubberen afgedichte lagers voor superlage wrijvingsprestaties en maximale bescherming in stoffige omgevingen.

Afgedichte differentiëlen met stalen tandwielen
Afgedichte differentiëlen met stalen tandwielen
De met olie gevulde differentiëlen voor en achter van de Rally VXL maken gebruik van interne stalen tandwielen voor maximale duurzaamheid. Met siliconenpakkingen en X-ringafdichtingen kunt u de hoeveelheid blokkeerwerking afstemmen door de viscositeit van de vloeistof in de differentiëlen te variëren.

Exclusief accu en lader, bestel eenvoudig een COMBO mee !

SPECS:
Lengte: 21,00 inch (535 mm)
Voorste spoor: 11,00 inch (281 mm)
Achterspoor: 11,00 inch (281 mm)
Bodemvrijheid: 0,80 inch (21 mm)
Gewicht (zonder batterij): 5,8 pond (2,63 kg)
Hoogte (totaal): 8,10 inch (206 mm)
Wielbasis: 12,8 inch (324 mm)
Schoklengte (voor): 3,45 inch (88 mm) - lang
Schoklengte (achter): 3,98 inch (101 mm) - XX lang
Snelheidscontrole: Velineon VXL -3s  elektronische snelheidsregeling
Motor (elektrisch): Velineon 4-polig 3500 kV sensorloos borstelloos
Algemene aandrijfverhouding: 11.82:1
Differentieeltype: Afschuining van gehard staal, afgedicht, beperkte slip
Toestelhoogte: 32 toonhoogte
Chassisstructuur/materiaal: Composiet bad
Aandrijfsysteem: Asaangedreven 4WD
Sturen: Dual-bellcrank met geïntegreerde servosaver
Banden: Grindpatroon directioneel met schuiminzetstukken
Banddiameter: 3,0 inch (76 mm) (voor en achter)
Wielen (voor/achter): 12-spaaks rallyvelgen
Wiel diameter: 2,2″ (56 mm) (buiten), 3,0″ (76 mm) (binnen)
Radiosysteem: TQi ™ 2,4 GHz (2-kanaals)
Servo: Waterdichte digitale 2075 servo (125 oz-in koppel)
Vaardigheidsniveau: 2
Batterijcompartiment (L/B/H): 165 x 50 x 23/26 mm
Benodigde batterijen: 4 “AA” (zender), Voertuig (zie batterijzoeker )




Op de hoogte blijven van Nils Ester Modelshop Online?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met de nieuwste
producten, het laatste nieuws en de scherpste aanbiedingen