Traxxas

Traxxas STAMPEDE 4x4 Brushless Monster Truck VXL-3S

Geheel nieuw Low-CG-chassis!

NU STANDAARD MET EXTREME HEAVY DUTY WIELOPHANGING
Versterkte wielophanging, waaronder de fusees wiellagers en C-Hubs voor en zowel achter zijn versterkt en groter uitgevoerd, tevens heeft de nieuwe Stampede 4x4 de aandrijfassen van de grotere Traxxas MAXX geleend en daarmee extreem sterk!

540XL KOPPEL
Voor degenen die geloven dat "er geen vervanging is voor verplaatsing", heeft Traxxas een monstertruck voor je gebouwd. De nieuwe Stampede 4X4 VXL heeft dezelfde Velineon 540XL borstelloze motor als de Maxx monstertruck. Het is de grootste motor die we ooit hebben gemonteerd in een truck van dit formaat. De Velineon VXL-3s snelheidsregeling regelt soepel uit met behulp van grote 6,5 mm-connectoren en een geïntegreerde koelventilator voor snel, betrouwbaar plezier.

EXTREME SLEDGEHAMMER GRIP
De schaal 1:10 Stampede VXL 4X4 vertrouwt op enorme Sledgehammer-banden om zijn enorme koppel op de grond te zetten. De 5,3-inch hoge banden zorgen voor superieure bodemvrijheid en een dreigende houding. Het open-block-loopvlakontwerp verwijdert modder en vuil voor ongeëvenaarde tractie op losse oppervlakken. Sledgehammer-banden zijn voorgelijmd met inzetstukken van hoogwaardig schuim en ze hebben een TSM-classificatie voor snelheden van 100 km / u en hoger!

AANDRIJVING
Een conventioneel 4-wielaandrijvingssysteem werkt misschien voor uw gemiddelde RC-truck, maar gemiddeld staat niet in het Traxxas-vocabulaire. We hebben elke centimeter van de aandrijflijn van de Stampede onderzocht en kritieke gebieden versterkt om het immense vermogen van de 540XL aan te kunnen. Een Torque-Biasing Center Drive, uitgerust met een stalen tandwiel, vervangt een traditionele slipkoppeling samen met een sterke aluminium aandrijfas en versterkte assen voor extreem zwaar gebruik. De resulterende Hoss-aandrijflijn is een toonbeeld van efficiëntie en brute kracht.

INNOVATIE
Traxxas gebruikt technologie en innovatie om een ​​leuke en opwindende RC-ervaring te leveren met meer kracht, snelheid en gemak dan je ooit voor mogelijk had gehouden.

Stampede 4X4 VXL maakt gebruik van Traxxas 'gepatenteerde Self-Righting-functie om het plezier gaande te houden, zelfs als je je laat meeslepen door de wheelies of ondersteboven landt. Druk gewoon op een knop op de TQi  -zender en, in de meeste gevallen, * Stampede 4X4 VXL staat binnen enkele seconden weer op zijn wielen en is klaar voor meer actie! * 3s LiPo-batterij vereist.

CLIPLESS BODY
Het robuuste en innovatieve kliksysteem van de Hoss 4X4 VXL zorgt voor veilige montage en eenvoudige verwijdering met één hand. De batterijwissels zijn snel en er zijn geen lichaamsclips om bij te houden. De interne carrosseriekooi met geïntegreerde daksteun en achterklepbeschermer versterken de carrosserie voor een extra lange levensduur.

BODYVERSTERKING
Een stevige interne kooiconstructie ondersteunt het lichaam en externe verstevigingen versterken de agressieve look. Dak- en achterklepsloffen beschermen tegen doorslijten door slippen, terwijl verstevigingen aan de steunen doorscheuren voorkomen.

WATERDICHTE ELEKTRONICA
Traxxas geeft je de vrijheid om op jouw voorwaarden met de Stampede te rijden, ongeacht het weer. Dankzij de gepatenteerde innovatieve waterdichtingsoplossingen van Traxxas zullen water, modder en sneeuw de Stampede 4X4 niet vertragen. Rijd waar en wanneer u maar wilt - de enige beperking is uw fantasie.

WHEELIE BAR
Een wheeliebar is een verplichte uitrusting om het draaimoment op het wiel van de Stampede aan te kunnen. Rijd praktisch eindeloze wheelies op de stoep en houd de actie van de wielen onder controle bij harde acceleraties. De geïntegreerde wheelie bar heeft de perfecte hoeveelheid flex om schokken op minder dan perfecte landingen te absorberen. Het heeft ook een handig handvat om je Stampede naar het volgende avontuur te vervoeren.

TQi RADIO SYSTEEM
Het volledig uitgeruste Traxxas TQi  2,4 GHz radiosysteem levert superieure snelheid, precisie en controle. Het is Traxxas Link voorbereid, dus u kunt de Traxxas Link draadloze module (onderdeel 6511, apart verkrijgbaar) toevoegen en draadloos verbinding maken met de Traxxas Link-app met uw smartphone. Met de Traxxas Link-app kunt u uw instellingen aanpassen en real-time telemetrie bekijken met optionele accessoires.

CENTERAANDRIJVING
De Torque-Biasing Center Drive absorbeert schokken om de duurzaamheid van de aandrijflijn te verbeteren. De middenaandrijving verdeelt ook het vermogen over alle vier de wielen voor een verbluffende acceleratie met vierwielaandrijving zonder de bijwerkingen van een typisch middendifferentieel.

Wordt geleverd ZONDER accu en lader Bestel eenvoudig een accu en lader of een COMBO mee   Optioneel kun je dit model uitrusten met een Traxxas iD LiPo accu waar hij langer en sneller op zal rijden, hiervoor heb je een Traxxas iD LiPo lader nodig om deze veilig te kunnen laden, de iD lader zal de Traxxas iD LiPo accu automatisch herkennen en je hoeft niets meer in te stellen, enkel nog op start te drukken! Geen moeilijke instelmogelijkheden meer welke volledig onnodig zijn. Ook beschikt de Traxxas iD lader reeks over een Storage (accu opslag) modus welke de levensduur van je accu's aanzienlijk verlengd! Controleer of de LiPo modus op je model geactiveerd is: RODE Led = NiMh modus , en een GROENE Led = LiPo modus. Omschakelen tussen NiMh/LiPo modus doe je eenvoudig door het model in te schakelen en de EZ-Set knop meer dan 10 seconden ingedrukt te houden.

Lengte: 20,24 inch (514 mm)
Breedte: 13,10 inch (333 mm)
Bodemvrijheid: 2,75 inch (70 mm)
Gewicht: 6,3 lbs (2,9 kg) zonder batterijen
Hoogte: 8,34 inch (212 mm)
Wielbasis: 11,62 inch (295 mm)
Lengte voorschok: lang
Lengte achterschokdemper: XX-lang
Banden (voorgelijmd): 133 mm (5,3 inch) Tall Sledgehammer ™
Wielen: 2,8 inch (71 mm) zwart chroom
Snelheidsregeling: VXL-3s ™
Motor (elektrisch): Velineon® 540XL Brushless
Transmissie: enkele snelheid met Torque-Biasing Center Drive
Totale overbrengingsverhouding: 10,99: 1
Differentiëlen: afgedicht, 2 versnellingen
Chassisstructuur / materiaal: modulaire composietkuip
Remtype: elektronisch
Aandrijfsysteem: asaangedreven 4WD
Besturing: dubbele zwengel met geïntegreerde servo-saver
Radiosysteem: TQi ™ 2,4 GHz 2-kanaals zender met # 6533 TSM-ontvanger
Servo: waterdicht # 2075
Topsnelheid (optionele versnelling): 60+ mph met 3-cell LiPo en 23/50 versnelling
Vaardigheidsniveau: 1
Batterijcompartiment:
162 x 50 x 26 mm
* 35 mm met optionele batterijriem (inbegrepen)



Op de hoogte blijven van Nils Ester Modelshop Online?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met de nieuwste
producten, het laatste nieuws en de scherpste aanbiedingen