Traxxas

Traxxas TRX-4 Sport High Trail Edition 82044-4

11 Augustus ONLINE te koop, in de winkel wel verkrijgbaar !

UITGERUST VOOR AVONTUUR
Zelfs de zwaarste offroad- uitdagingen hebben hun match gevonden met TRX-4 ® Sport High Trail ™ Edition. Een in de fabriek geïnstalleerde Long Arm Lift Kit versterkt de prestatiegerichte terreincapaciteiten van de TRX-4 Sport met nog meer bodemvrijheid. High-angle bumpers en volledig vergrendelde assen zorgen voor een bijna niet te stoppen klimveelzijdigheid met het adembenemende uiterlijk van het robuuste Expedition Rack en schaalaccessoires van de High Trail Edition.

VERHOOGDE PRESTATIES
De High Trail Edition TRX-4 Sport brengt u over obstakels heen met een in de fabriek geïnstalleerde Long Arm Lift Kit voor meer dan 2,5 cm meer bodemvrijheid dan de standaard TRX-4 . Overmaatse Canyon Trail-banden rijden op 2,2-inch zwarte 5-spaaks wielen om de meest technische paden te temmen met extreme all-terrain tractie.

CLIPLOZE CARROSSERIEMONTAGE
Nieuw bij TRX-4 Sport, de cliploze body van de High Trail Edition combineert strakke vloeiende lijnen met veilig vergrendelgemak. De verborgen vergrendelingen van de TRX-4 Sport houden het pad stevig vast, ongeacht hoe intens de actie wordt, maar laten in slechts enkele seconden los om toegang te krijgen tot het chassis.

SCHAAL ACCESSOIRES
TRX-4 High Trail Edition is volledig uitgerust voor avontuur met een stevig expeditierek en gegoten accessoires. Een replica-snorkel, zijspiegels, tractieborden, brandblusser, krik en brandstofjerrycans zorgen voor extreme schaaldetails met binnenste spatborden voor een realistisch uiterlijk.

INNOVATIE
De in de fabriek geïnstalleerde liftkit en extra grote banden van de TRX-4 Sport High Trail Edition zorgen voor meer dan 2,5 cm trailveroverende bodemvrijheid. Verlengde 110 mm GTS-schokbrekers leveren zijdezachte dempingsprestaties met een grotere wielarticulatie voor meer offroad- capaciteiten. Verlengde stalen schakels en een herziene servobevestiging behouden de superieure ophangingsgeometrie van de TRX-4.
De Traxxas Long Arm Lift Kit bevat verlengde GTS aluminium schokbrekers, langere schakels en stangkoppen, verlengde aandrijfassen en een nieuwe servobevestiging. De liftkit werkt als één samenhangend systeem, niet alleen om de truck omhoog te brengen, maar ook om de zorgvuldig afgestelde ophangingsgeometrie van de TRX-4 te behouden.

DETAILS
TRX-4 Sport High Trail Edition is voorzien van nauwkeurig gevormde details voor een geheel nieuw niveau van schaalrealisme. Een robuust Adventure Rack beschermt het lichaam tegen kantelen en biedt plaats aan een volledige reeks trailaccessoires. De gegoten zijspiegels, grille, achterklep en lier zorgen voor de perfecte schaalaccenten.

Cliploos gemak
De heavy-duty clipless carrosseriebevestigingen van de High Trail Edition Sport zijn geïntegreerd in de robuuste binnenspatborden om een ​​bankschroefachtige grip te vormen. Wanneer het tijd is om de carrosserie los te maken, reikt u gewoon onder het spatbord en trekt u aan de lipjes. Het is zo makkelijk.

Zwaar uitgevoerde framerails
Een dik 1,5 mm stalen ladderframe met voorgevormde dwarsbalken zorgt voor een uitzonderlijke torsiestijfheid om zelfs de ergste verdraaiing van het chassis te weerstaan. Deze extreem stijve ruggengraat laat de ophanging het werk doen waarvoor het is ontworpen. Je voelt het verschil op trails waar de eliminatie van chassisflexie zorgt voor een nauwkeurige plaatsing van de wielen bij het navigeren op technisch terrein.

Verhoogde middelste aandrijfassen en ophangingsschakels
Het radicale ontwerp van de portaalas van de TRX-4 brengt de aandrijfassen hoger om de asgeometrie te verbeteren en de aandrijfashoeken te verminderen. Hogere aandrijfassen en ophangingsschakels gaan over obstakels om te voorkomen dat uw truck hoog in het midden komt te staan ​​en de algehele slijpslijtage te verminderen.

Transmissie met één versnelling
De single-speed transmissie is afgestemd op bruut koppel en ontlast het Sport-chassis van waardevol gewicht voor een betere gewichtsverdeling. Stalen tandwielen bieden Traxxas-Tough duurzaamheid en vrijwel onderhoudsvrije werking.

Gegoten binnenste spatborden en vloerplaten
Stevige binnenste spatborden die rechtstreeks op het frame en de schoktorens worden gemonteerd om de TRX-4 Sport High Trail Edition een substantiële look en feel te geven. Gegoten bodemplaten zijn geïntegreerd in de spatborden om stenen, modder en takjes uit het chassis te houden.

Titan 21T 550 motor
Koppel regeert het parcours! De enorme Titan 21T-motor van de TRX-4 pompt een enorm koppel uit om je over alles heen te krijgen dat in de weg staat. Een geïntegreerde koelventilator houdt de temperatuur laag voor langere looptijden.

2.2" Canyon Trail-banden
TRX-4 Sport High Trail Edition rijdt op extra grote Canyon Trail-banden voor extra bodemvrijheid en prestaties bij het kruipen over rotsen. Het ultrazachte S1-compound-rubber en het agressieve noppenpatroon zorgen voor een ongeëvenaarde grip en robuuste klimactie.

Verlengde lengte 110 mm GTS-schokbrekers
De extra lange 110 mm GTS-schokbrekers van de High Trail Edition Sport zijn met olie gevuld om zelfs de ruigste paden glad te strijken. Deze zilver-geanodiseerde aluminium schokbrekers leveren zijdezachte demping en zijn voorzien van schroefdraadhuizen voor eenvoudige aanpassing van de rijhoogte. Het overtuigende schaalrealisme ziet er geweldig uit en ze presteren nog beter met een O-ring dopafdichting en dubbele X-ring asafdichtingen.

Torque Twist geëlimineerd
Portaalassen gebruiken tandwielreductie bij de wielen om torsieverdraaiing vrijwel te elimineren. Het koppel van de Titan 550-motor vertaalt zich in rechte, krachtige, voorwaartse beweging, in plaats van energie te verspillen door je rig recht van de rotsen te draaien.
T-Lock™ differentiëlen met vergrendeling op afstand
Locked Axles
Volledig vergrendelde voor- en achterassen zetten het koppel van de motor om in een onstuitbare klimactie. Omdat slippen niet mogelijk is, klauwen alle vier de wielen met gelijke tractie, waardoor de TRX-4 Sport over de zwaarste obstakels wordt aangedreven.

Waterdichte Metal Gear Servo
Een full-metal gear digitale servo geeft je de duurzaamheid en stuurautoriteit die je nodig hebt om zelfverzekerd en betrouwbaar moeilijke uitdagingen aan te gaan.

ACCU EN LADER NIET INBEGREPEN, Bestel eenvoudig een Combo mee 

Specificaties
Lengte: 22 inch (564 mm)
Voorste spoor: 10,6 inch (270 mm)
Achterspoor: 10,6 inch (270 mm)
Midden grondontruiming: 4 inch (99 mm)
Gewicht (zonder batterij): 7,04 pond (3,20 kg)
Hoogte (totaal): 10,8 inch (275 mm)
wielbasis: 12,3 inch (312 mm)
benaderingshoek: 62,8°
Vertrekhoek: 54,7°
Breakover-hoek: 79,3°
Voorschok lengte: 4,33 inch (110 mm)
Lengte schokbreker achter: 4,33 inch (110 mm)
Voorwielen: 2,2 x 1,34 inch (56 x 34 mm)
Achterwielen: 2,2 x 1,34 inch (56 x 34 mm)
Voorbanden: 5,3 x 2,14 inch (135 x 54 mm)
Achterbanden: 5,3 x 2,14 inch (135 x 54 mm)
Zeskantige maat: 12mm
Snelheidscontrole: XL-5 HV
Motorisch (elektrisch): 21T omgekeerde rotatie
Overdragen: Enkele snelheid
Toestelhoogte: 32P
differentieel type: Spoel (geen differentieel)
Chassisstructuur / materiaal: Stalen ladderframe met nylon composiet dwarsbalken
Remtype: Elektronische "Hill Hold"
Aandrijfsysteem: As aangedreven 4WD
Besturing: Op chassis gemonteerde servo
Servo: 2075X metalen tandwiel
Zender: TQ ™ 2,4 GHz 4-kanaals zender
Ontvanger: 6533
Vaardigheidsniveau: 1
Batterijlade: 158,75 L x 47 B x 23/26 mm H




Op de hoogte blijven van Nils Ester Modelshop Online?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met de nieuwste
producten, het laatste nieuws en de scherpste aanbiedingen