Traxxas

Traxxas XRT 4WD VXL-8S Race Truck

RACE-GEÏNSPIREERDE TECHNIE. EXTREME 8-S KRACHT EN SNELHEID . X-TRUCK GROOTTE EN KRACHT

De Traxxas XRT combineert race-geïnspireerd ontwerp en techniek met X-Maxx kracht. Het resultaat is een geheel nieuw platform met scherpe reflexen en ongekende stabiliteit dat in staat is om het bovenste bereik van extreme 8s kracht en snelheid te benutten.

GEBOUWD VOOR SNELHEID EN HANDLING
XRT is ontworpen met de nadruk op snelheid, bediening en prestaties. Het lage zwaartepunt van de XRT, de ultra brede houding en de opvallende carrosserie zorgen voor vertrouwen en controle terwijl XRT door de wijd open ruimtes accelereert tot een totale snelheid van 60+MPH / 100 km/h +

BEWEZEN STERKE VOLLEDIG METALEN AANDRIJFLIJN
XRT-prestaties en duurzaamheid beginnen met zijn volledig metalen 8s-aandrijflijn. Stalen differentiëlen met 4 versnellingen en stalen aandrijfassen zijn verbonden door een zeer sterke middenas van geëxtrudeerd aluminium. Het is een nauwkeurig ontworpen recept dat is bewezen in de X-MAXX.

RACE-GEÏNSPIREERD CHASSIS MET LAAG ZWAARTEPUNT
Het prestatiegerichte chassisontwerp van de XRT is geconfigureerd om het zwaartepunt te verlagen voor superieure handling en stabiliteit. De dubbele 6700 4s-batterijen en de stuurservo zijn zo geplaatst dat het gewicht zo laag mogelijk in het chassis wordt geplaatst en bescherming biedt voor deze kritieke componenten.

CLIPLOZE BODY 
XRT's clipless body, waarvoor patent is aangevraagd , kan gemakkelijk in slechts enkele seconden worden verwijderd en geïnstalleerd en toch wordt hij op zijn plaats vergrendeld met ongelooflijke kracht en veiligheid. Het systeem maakt gebruik van een kooi in de body om flex te minimaliseren, terwijl externe skids strategisch zijn geplaatst om de body te beschermen.

GRAVIX RACEBANDEN
XRT's Gravix racebanden zijn een revolutionair nieuw hybride ontwerp met dicht opeengepakte 'bijt'-randen en lamellen. Ze bieden uitstekende grip op harde oppervlakken en snelle en stille precisie.

REGELAAR VAN DE VXL-8
XRT's VXL-8s is al de krachtigste snelheidsregeling van Traxxas en gaat nog verder met een agressief tintje dat het uitgangsvermogen over het hele toerentalbereik maximaliseert. Meer kracht zorgt voor punch in het middenbereik die hard toeslaat voor wheelies op commando. 

Vleugel met hoge neerwaartse kracht
De achtervleugel van de XRT zorgt voor extra stabiliteit bij snelheden van 60+mph en integreert netjes met de clipless body voor een verfijnde look. De vleugelbevestiging absorbeert zelfs de hardste landingen zonder schokenergie over te brengen op het chassis.

XRT Race-wielen
De grote 3,8" racewielen van de XRT hebben een matzwarte afwerking voor een hightech look. Een enorme 24 mm spienaaf maximaliseert het oppervlak met 17 mm aluminium borgmoeren om ze op hun plaats te houden.

Geïntegreerde Wheelie-bar
De wheelie-bar van de XRT helpt backflips bij vol gas te voorkomen en buigt om schokken op te vangen bij minder dan perfecte landingen. De geïntegreerde wheelie-bar fungeert ook als handig handvat om XRT naar je volgende avontuur te vervoeren.

GTX Race Shocks
GTX aluminium race schokbrekers zijn gebouwd voor ultrasoepele, langdurige prestaties. De heavy-duty veren en schokbrekers zijn afgesteld voor hoogwaardige handling die een aanvulling vormt op de lage en slanke houding van de XRT.

Geïntegreerd Shock Tower-ontwerp
De schoktorens van de XRT zijn een integraal onderdeel van het frame met massieve steunberen om schokbelastingen door het chassis af te voeren. Heavy-duty ontvangers bevestigen de cliploze bodyvergrendelingen rechtstreeks aan de torens voor maximale sterkte.

Modulair onderstel
Het chassis van de XRT is gebaseerd op modules die onder precieze hoeken in elkaar passen om kracht en ondersteuning toe te voegen waar dat het meest nodig is. Dit zeer sterke ontwerp maakt ook het onderhoud een fluitje van een cent.

Aluminium koellichaam met dubbele ventilatoren
Het aluminium koellichaam van XRT wikkelt zich rond bijna 75% van het blootgestelde oppervlak van de motor om meer warmte naar buiten te trekken. Dubbele elektrische ventilatormantels zuigen koellucht uit de ventilatieopeningen van het lichaam door de extra grote vinnen voor effectievere koelprestaties en langere looptijden.

Rotsvaste motorsteun
Een oerdegelijke motorsteun houdt de motor vast en vergrendelt hem zodat hij niet kan buigen of uit zijn positie kan glijden. Vier gecodeerde pinnen stellen het tandwielgaas in, waardoor ingewikkelde aanpassingen niet meer nodig zijn.

Snap-Lock batterijhouders
Haak- en lusbatterijbevestigingsriemen zijn rommelig, frustrerend en nemen tijd weg van uw rijplezier. Traxxas engineering lost dit op met onze beproefde snap-lock-oplossing die batterijen veilig vasthoudt en beschermt. U kunt zelfs bodyclips plaatsen voor maximale batterijbeveiliging.

Waterdichte elektronica
Het plezier van XRT wordt niet beperkt door modder, sneeuw of water. Een verzegelde ontvangerbox met een gemakkelijke toegangspoort beschermt de TQi-ontvanger voor rijden in alle weersomstandigheden.

Hoogwaardig stuurontwerp
Het dual-bellcrank-stuursysteem van de XRT levert een scherp rijgedrag en snelle reflexen met de zekerheid van een heavy-duty nokkenas-servosaver. De servosaver bevindt zich aan de bovenkant van de stuurpen en houdt deze uit de buurt van vuil en puin dat de prestaties kan beïnvloeden. Speciale ventilatieopeningen zorgen ervoor dat alles soepel blijft lopen door vuil en puin weg te voeren van de stuurcomponenten.

Robuuste beschermplaten
De drie robuuste beschermplaten van de XRT sluiten stevig aan elkaar om het chassis tegen schade te beschermen. De voorste beschermplaat is ontworpen in precies de juiste hoek om te voorkomen dat de voorkant in de grond beland wanneer hij met de neus naar beneden landt.

Extreme slagvastheid
De draagarmen van de XRT zijn gemaakt van ons sterkste heavy-duty composietmateriaal met dubbele afschuifverbindingen voor ongelooflijke sterkte. De achtervleugel en voorbumper zijn gemonteerd met een ovale steunring die net genoeg afbuigt om de krachten van een botsing op te vangen, terwijl hij vrijwel onmiddellijk terugkeert naar zijn voorgevormde vorm.

Massief stalen CV aandrijfassen
Dikke stalen aandrijfassen met constante snelheid vergroten de veerweg en stuurhoeken van de XRT met de legendarische Traxxas-Tough-duurzaamheid. Differentiële uitgangen met spiebanen bieden ongelooflijke kracht met eenvoudige reiniging en onderhoud.

Grote afgedichte lagers
Extreme-duty voor- en achternaafdragers zijn voorzien van extra grote lagers om de XRT's 8s-aandrijflijn aan te kunnen. Volledig contactlagerafdichtingen houden vuil buiten zodat er minder tijd wordt besteed aan reiniging en onderhoud.

Torque-Biasing Center Drive
De volledig metalen Torque-Biasing Center Drive gebruikt olie met een gewicht van 20M om het vermogen gelijkmatig over alle vier de wielen over te brengen om te voorkomen dat de motor losraakt bij vol gas accelereren.

Schokabsorberende Cush Drive
Bewezen in de 8s X-Maxx , absorbeert de Cush Drive schokken van de aandrijflijn, maar stuurt pure ononderbroken kracht rechtstreeks naar de Torque-Biasing Center Drive voor meedogenloze acceleratie.

Aluminium spiebaan aandrijfas
Een centrale aandrijfas van aluminium met een grote diameter voert het vermogen naar de differentiëlen voor en achter. Splinesvertandingen worden overal gebruikt voor nauwkeurige aangrijping, ongelooflijke kracht en soepele werking. Innovatieve vilten afdichtingen houden stof en vuil buiten de centrale tunnel.

Afgedichte differentiëlen met 4 tandwielen
De afgedichte differentiëlen met 4 versnellingen van de XRT zijn bewezen robuust en zijn voorzien van onze grootste ring- en rondselversnellingen. Ze zijn gevuld met zwaargewicht olie, waardoor bestuurders het vertrouwen hebben om met enorme rust en totale controle door bochten te glijden.

Exclusief accu en lader, bestel eenvoudig een COMBO mee !


Afmetingen / specs:

Lengte (inclusief vleugel): 31,41 inch (798 mm)
Voorste spoor: 23,43 inch (595 mm)
Achterspoor: 23,43 inch (595 mm)
Grondontruiming: 1,93 inch (49 mm)
Gewicht: 19,70 pond (8,94 kg) - zonder lichaam
21,03 pond (9,54 kg) - met lichaam
23,87 pond (10,83 kg) - met lichaam en twee 4s 6700mAh LiPo's
Hoogte: 10,15 inch (258 mm) - rijhoogte
12,12 inch (308 mm) - volledig hangend
wielbasis: 18,9 inch (480 mm)
Schoklengte (voor): 6,79 inch (173 mm)
Schoklengte (achter): 6,79 inch (173 mm)
Banden (voorgelijmd): 7,4 x 4,0 inch (188 mm x 102 mm)
wielen: 4,3 x 5,7 inch (110 mm x 147 mm)
Snelheidscontrole: Velineon® VXL -8s
Motorisch (elektrisch): Velineon ® 1200XL borstelloos
met koellichaam en dubbele ventilatorkappen
Algemene aandrijfverhouding: 20.6:1 (20/50 motorrondsel en tandwieloverbrenging)
differentieel type: Verzegelde, geharde stalen afschuining, beperkte slip
Tandwielspoed (aansporing en rondsel): Module 1.0
Chassisstructuur/materiaal: Samengestelde nylon kuip
Remtype: Elektronisch
Aandrijfsysteem: Asaangedreven 4WD
Besturing: Bellcrank
Radiosysteem: TQi ™ 2,4GHz-zender met TSM® - ontvanger ™
Servo: Koppel: 365 oz. Snelheid: 0,17 sec / 60 graden (6,0 V)
Top snelheid: 60+ MPH met twee 4s LiPo-batterijen en optionele versnelling inbegrepen
Vaardigheidsniveau: 5
Batterijlade: 186 mm x 51 mm x 44 mm
Benodigde batterijen: 4 "AA" (zender) en 4-cell LiPo batterij (x2)




Op de hoogte blijven van Nils Ester Modelshop Online?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met de nieuwste
producten, het laatste nieuws en de scherpste aanbiedingen